Beste bewoners,
Pinksteren staat voor de deur en dat betekent voor veel mensen genieten van een lang weekend. Daarbij wordt het ook nog eens heerlijk warm. Het lijkt wel zomer! In deze update leest u de laatste stand van zaken.
Bestraten Zuidelijke Burgvlietkade
Het opnieuw bestraten van de Zuidelijke Burgvlietkade verloopt goed! Vandaag, vrijdag 22 mei, stellen we ook het laatste gedeelte naar de Noothoven van Goorstraten open voor al het verkeer. Dat betekent ook dat de fietstunnel vanaf de Zuidelijke Burgvlietkade weer bereikbaar is.
Werkzaamheden Van Persijnstraat
Het verkeer vanuit de Pieter Pourbusstraat blijft voorlopig via de linkerkant de Van Persijnstraat oprijden. Zoals inmiddels bij u bekend, heeft de oorlog in het Midden-Oosten invloed op de levertijden van verschillende materialen. Dat geldt ook voor de putten die hier plaatsen. De aankomende periode plaatsen we deze in de Van Persijnstraat met de kruising van de Willem Tombergstraat. Deze kruising is dus onbereikbaar.
Via de Karnemelksloot is het wel mogelijk om het eerste gedeelte van de Cornelis Ketelstraat in te rijden en linksaf te slaan de Van Persijnstraat in. Let op; hier kunt u slechts tot aan ons werkvak komen. Op de parkeervakken van de Karnemelksloot tegenover de school richten wij een passeervak in.
Start volgende fases
Dinsdag 26 mei, de dag na Pinksteren, starten wij in het resterende deel van de Cornelis Ketelstraat. Het gaat hier om de fases 12, 13 en 14. De omwonenden hebben hier een aparte bewonersbrief van ontvangen.
Ook starten de gebroeders van Vliet met het ombouwen van de huisaansluitingen aan de kant met de even huisnummers.






