Beste bewoners,
Het wereldkampioenschap voetbal is van start gegaan! Juicht u ook voor Oranje?
Cornelis Ketelstraat fase 12, 13 en 14
Om de bereikbaarheid te vergroten, ligt er een bypass bij de Cornelis Ketelstraat met de Tweede Hieronymus van Alphenstraat. Onze rioolploeg is hard bezig met het aanbrengen van het vuil- en hemelwaterriool. We hebben wederom te maken met veel grondwater. Dit zorgt voor vertraging. Daarom laten wij de pompen ’s nachts ook werken. Aanwonden hebben hier een brief over ontvangen. Zo starten wij ’s ochtends in een droog werkvak en ronden we deze fase sneller af.
We verwachten medio week 27, dat is de week van maandag 29 juni, onze rioolwerkzaamheden hier af te ronden. We bouwen dan de straat weer op en onze straatploeg brengt de definitieve bestrating aan.
Doorkijkje volgend werkvak
Zodra onze rioolploeg klaar is in de Cornelis Ketelstraat, verplaatsen wij ons naar de Willem Tombergstraat. Het werkvak start op de kruising met de Tweede Hieronymus van Alphenstraat en we werken tot aan de Willem Tombergstraat huisnummer 32.
Tot aan de bouwvak zijn wij hier bezig. Onze laatste werkdag is op donderdag 16 juli. We doen hard ons best om deze fase af te ronden voor de bouwvak. Als dat niet lukt, brengen wij tijdelijke noodverharding aan zodat er tijdens onze vakantie geen open werkvakken zijn. Dat is wel zo veilig!







