Beste bewoners,
Na de warme dagen is er flink wat regen gevallen deze week. Dat zorgt voor wat verkoeling, maar ook een natte werkvloer. Gelukkig kunnen we goed doorwerken.
Kruising Cornelis Ketelstraat – Persijnstraat
Het is u vast niet ontgaan dat we aan het werk zijn bij de kruising van de Cornelis Ketelstraat en Van Persijnstraat. Kruisingen zijn vaak de lastigste plekken voor onze rioolploeg. Op deze plekken komen verschillende riolen samen en leggen we de verbindingen tussen de rioleringen aan.
Cornelis Ketelstraat fase 13 en 14
Wist u dat wij altijd van buiten naar binnen werken? We beginnen met het aanleggen van de stoep, dan de parkeervakken en als laatst de rijbaan. Dit doen we zodat we niet over de nieuwe bestrating hoeven te rijden tijdens onze werkzaamheden. Zo blijft de straat als nieuw voor u als bewoner! Op dit moment is de bestrating eruit en volgende week starten wij met de rioleringswerkzaamheden. Via loopschotten blijft uw woning altijd te voet bereikbaar.
We wensen u een fijne week toe!






