Beste bewoners,
Met het zonnige weer brengen veel mensen hun tijd buiten door of genieten zij van een vakantie in eigen land. Ook op ons project zitten we niet stil. In deze update praten we u graag bij over de laatste ontwikkelingen en werkzaamheden. 👷♂️🚧
Cornelis Ketelstraat fase 12, 13 en 14
Het riool ligt inmiddels op zijn plek vanaf de Tweede Hieronymus van Alphenstraat tot en met huisnummer 36 in de Cornelis Ketelstraat. De ondergrond is hier sterk genoeg om te starten met de bestrating. Daarom verwachten wij op woensdag 1 juli te beginnen met het straatwerk. We gebruiken granuliet als ophoogmateriaal. De ondergrond in dit gebied is zacht en gevoelig voor verzakkingen. Daarom kiezen we voor een licht materiaal. Zo belasten we de ondergrond minder en helpen we verzakkingen te beperken. Wist u dat granuliet ontstaat bij de productie van zand en grind? We gebruiken dit materiaal opnieuw. Zo krijgt een restproduct een tweede leven!
Deze week werken wij verder aan het aanbrengen van het riool vanaf de Cornelis Ketelstraat huisnummer 36 tot aan de kruising met de Van Persijnstraat.
Installatie Van Persijnstraat
Mogelijk heeft u de installatie in de Van Persijnstraat gezien. Naar verwachting verwijderen wij deze op dinsdag 30 juni. Daarna is de installatie niet meer aanwezig op deze locatie.
Doorkijkje
Op dinsdag 30 juni starten wij met het opbreken van de straat in de Willem Tombergstraat. Omwonenden hebben hierover een brief ontvangen.
Wij werken vanaf de Persijnstraat richting de Tweede Hieronymus van Alphenstraat. Daarbij gebruiken we korte werkvakken. Zo beperken we de overlast en houden we rekening met de bouwvak.
Na het aanbrengen van het riool leggen wij noodbestrating aan. Hierdoor blijft de straat tijdens de bouwvak toegankelijk en laten we geen open werkvak achter.
Met deze aanpak zorgen we ervoor dat de werkzaamheden veilig en volgens planning kunnen doorgaan.
Tuinperkjes
Ondanks dat wij zorgvuldig werken, kan het helaas voorkomen dat een tuinperk of beplanting beschadigd raakt tijdens de werkzaamheden. Wij begrijpen dat dit vervelend is en vinden dit zelf ook jammer.
Daarom letten wij hier extra goed op en nemen wij waar mogelijk maatregelen om schade te voorkomen. Helaas kunnen wij niet in alle situaties voorkomen dat er schade ontstaat. We blijven ons inzetten om hier zo zorgvuldig mogelijk mee om te gaan.
Bedankt voor uw begrip.
Parkeerverboden
Let u er alstublieft op dat u zich houdt aan de parkeerverboden.
Staat uw voertuig binnen het werkvak? Dan zijn wij genoodzaakt het voertuig weg te laten slepen. De kosten hiervoor bedragen € 425,- en zijn voor uw eigen rekening.
Controleer daarom goed waar u uw voertuig parkeert. Zo voorkomt u onnodige kosten.
We wensen u een fijn weekend! ☀️